utan dina andetag...

I miss you baby... :'(

Sitter vid mitt skrivbord just nu(!). Jag och Angelica var på IKEA igår och köpte sängar och ett skrivbord till mig och lite mer grejer. Sweet! Så monterade det idag och voila vad fint det blev! :D

(printscreenade IKEA's bilder, haha :D men ungefär såhär ser det ut, benen är svarta!)

Så just nu står min nya 120cm säng mot väggen och väntar på mig... Och jag väntar på den, min rygg väntar på den. Men måste först bli av med alla skitgrejer jag har i mitt rum just nu, står bl.a. en flyttkartong med massa böcker i som (är mina men ändå) jag absolut inte vill ha i mitt rum. Samt ett nattduksbord som jag inte kommer på plats med så det ryker också. Detta måste ut innan sängen kan komma in. Det kan ta ett tag.

Älskling är och åker skidor i Sälen med sin familj just nu :( Dom åkte i måndags och kommer hem på söndag igen. Alltså kommer jag inte träffa honom på måndag igen och då har jag inte träffat honom på en hel vecka. Det är många pussar att ta igen...!


Onsdag:
Jobba
Torsdag:
Tvätta. Fixa sängen(?)
Fredag: Jobba
Lördag: Jobba (om det är då det är påsk så ska även familjen äta mat här. Lollo kommer med sin pojkvän, Ange's är här också. Min är borta! :(   )
Söndag: DEPPA!
Måndag: PUSSAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0