so hold me up now

Förlåt för dålig uppdatering! Jag måste verkligen skärpa mig...!
Iallafall, jag har blivit av med mitt studiebidrag, tack jävla svenska vinter! Vad ska man göra när man är sjuk hela tiden?! Idiotvinter!

Igår så var det den tjugonde och det betyder ännu en månad med min älskling. Nio månader nu :)
Det "firade" vi med att åka till kista och möta söta Leyla och hennes pojkvän som också är söt. Vi åt på donken och pratade lite och så. Sen gick vi genom hela centrum för att komma till Åhléns där Leyla skulle kolla på lösögonfransar. Sen skildes vi åt. De skulle åka hem har jag för mig och jag och André drog vidare och slösade bort tvåtusen på kläder... Hade kunnat lägga tusen till men fick inte för min älskling så just nu hänger det ett par jättesnygga tights med skinndetaljer inne på JC för bara 249:- men som jag inte fick köpa eftersom "älskling du har redan köpt tre par, du behöver inte fler" "men jooo det gör jag visst" "Nej! nu går vi härifrån!" "meh..."
så lät många av våra konversationer igår.
Men han är underbar som hindrar mig från att slösa bort mina pengar.

Nu kom hans föräldrar hem igen, de har varit i Ö-vik med hans lillebror som hade hockeycup...
Vi måste även ta ut våra kläder från tvättmaskinen som vi (jag) har varit duktiga att tvätta så vi slipper gå nakna.


PUSS

Kommentarer
Postat av: leyla

JC är så jävla underskattat! Så fina saker dom har där!! man kan alderig har för mycket, never!!

2010-03-24 @ 12:03:14
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0