shopaholic?

Spenderade 2000:- på kläder i lördags, 500nånting i måndags, inget igår (eller jag lånade ut 300 till min syster) och imorgon så får vi se. Men antagligen något litet. Behöver verkligen nya rakblad till min rakhyvel så det kanske jag köper.
Och på fredag så ska jag klippa mig(?) och sedan åka och jobba... Bara jobbat två gånger på två veckor då, väldigt skönt men min lön kommer inte bli lika skön... :(
Bra att jag redan köpt allt jag behöver då... Fast jag behöver tjocktröjor, mer underkläder och lite mer byxor sen har jag allt! Och lite skor och sånt.

Ska åka hem snart, så fort mamma har slutat jobbet och kommer och hämtar mig, ska då ta med allt jag har här hos Adde, alltså ett par påsar med kläder plus kläder i väskan plus kläder som inte får plats nånstans... Han är och repar nu (eller han väntar på bussen) och sen är han hemma runt nio, får se om mamma har hämtat mig innan dess, haha!
Min mamma är verkligen inte bra på att passa tider... Asjobbigt!

Var även hos tandregleringen idag och dom lade in en större spiral (som ska sära på min framtand och 'vampyrtanden' så tanden bakom(mellan) dom får plats, vilket den inte får nu, utböling! Så just nu har jag asont i munnen så jag kan inte äta något. Så jag har inte ätit på sju timmar...


Kanske lägger upp lite bilder på det jag har köpt, har ingen bra kamera bara... :/

Kommentarer
Postat av: leyla

du kan alltid komma och låna min kamera sexibebis!

2010-03-25 @ 10:59:19
URL: http://leylahjeren.devote.se
Postat av: Anonym

fast... det är en väldigt stor chans att du inte får tillbaka den ;)

2010-03-25 @ 15:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0