no matter what i do

Så är det inte rätt.
Borde verkligen plugga till historiaprovet imorgon men har verkligen ingen lust! Industrialism, Ideologier och Nationalism under 1800talets Europa! Kul ämne va?
Not really...

Istället sitter jag och läser bloggar, kenza kissie och min leyla. Facebook är inte uppe än men aa, det kommer nog snart... Typ nu...
Eller snart... Jag orkar inte ens. Sliter i tvättstugan också.



Vi hade Sex&Samlevnadsdag idag i skolan och imorse när jag först kom dit så låg en en stor bunke fylld med kondomer. Det var kondomer lite här och där och nu har jag en fin samling, dagen började med lite teater av treorna och sedan var det sexochsamlevnadsspel man kunde köra. Vilket jag, Jessica, Kalle och Hampus körde. Till slut drog vi bara sexfrågorna för de andra var så tråkiga; Vänskap Nöje Kärlek. De var tråkiga. Så nu vet de lite mer om mig, haha!

Sen var det en HIVpositiv kille som pratade om HIV med oss och hur man kan bli smittad och vad som händer när man blir smittad och så. Men tydligen så är bromsmedicinerna asbra och tydligen så är forskningen nära ett vaccin mot HIV. Vilket är bra!
Sen var det lunch och sen var RFSL och pratade med oss, riktigt tråkigt. En transsexuell kille (fd tjej) och en bisexuell. Som var jävligt tråkiga. Jobbigt att läraren satt 1m ifrån mig och höll koll på mig, annars hade jag lätt sovit igen de 90 minuterna de pratade.

Sen var det en tjej från RFSU som pratade med hälften av tjejerna, en annan tjej var med resten och en kille var med killarna. Aa ni fattar. Det var riktigt kul. Först pratade vi om Sex och vilka känslor osv man tänker på. Kan ju påpeka att det typ bara var jag och två tjejer till som pratade. Rolig klass va?

Sen pratade vi om onani och porr och sånt man "ska" prata om. Körde lite heta stolen och sånt. Det var däremot askul. Efter det så visade hon hur man korrekt trär på en kondom och ja jag lärde mig äntligen hahahaha! Fast jag får ändå aldrig röra kondomer för jag har bara sönder dom med naglarna, så why bother learning?

Sen fick vi varsin kondom och sen fick vi gå hem, kul daaag!

Sen dess har jag försökt plugga historia (men slutat på facebook varje gång) och gått upp och ner till tvättstugan samt skrattat åt min söta lillebror :)
"Rebecca, när du inte är hemma så ofta så glömmer jag bort hur söt du är..."
Jag tänker ta det som en komplimang :)

Kommentarer
Postat av: leyla

Söte! Går in på din blogg typ 50 gånger om dagnem en du skriver aldrig :(

2010-03-12 @ 08:52:21
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0