jag hatar den här dagen

Nej nu får det fan räcka, jag måste gå och lägga mig, huvudet gör ont efter en överansträngning på synnerven efter att ha haft på mig linserna alldeles för länge utan att ha låtit ögonen vila. - Jag och älskling låg och myste igår och jag somnade och han väckte mig och sa åt mig att ta av dom men jag har inget minne av det så det hände inte. - Så imorse när jag vaknade och märkte att fan vad bra jag ser! För att sen bli besviken och känna att linserna är kvar i ögonen så blev jag sur på min stackars älskling som fick ta emot en grinig rebecca, han som är så söt på morgonen...
åååååh vad jag vill mysa med min älskling.........!
Han ligger i sin stora sköna säng just nu med min kudde bredvid sig som bara väntar på mig men som kommer få vänta förgäves för vi ses inte igen förrän imorgon. Vilket suger hästballe!
Iaf, nu ska jag byta från andrés säng som är minst 140 (vi har inte riktigt koll men bredare än 120 iaf) till min 90 säng som inte alls duger. Mina fötter ligger utanför och mina armar böjs eftersom fula äckliga vägghoran är ivägen. Så tänker jag på kvällen när jag är trött hungrig och saknar min pojke! GRRRR!
Måste plocka fram kläder till imorgon också annars blir det panik imorgon bitti. Alltså måste jag packa ur hela IKEApåsen från när jag tvättade och lägga tillbaka det i byrålådorna och sedan dra fram kläder och sedan gå och lägga mig! FAN vad jag skulle börjat det här tidigare!

OCH JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING SÅ MYCKET SÅ DET GÖR ONT!

För att göra det hela så jävla mycket bättre så var jag ju barnvakt idag, sen när idioten i huset gick upp så smsade jag mamma och frågade om han skulle jobba eller inte, för om han inte skulle jobba så hade ju jag kunnat åka tillbaka till min älskling! "Nej men han ska jobba idag så du kan inte åka iväg." "jaha men fan då!"
Jaa ni, klockan är kvart över elva och idioten ska inte jobba.
Alltså har jag spenderat hela jävla kvällen hemma och varit sur och grinig och arg som in i helvete istället för att vara hos min älskade pojkvän som gör mig så glad! Allt för att det bor en idiot i huset som inte har något här att göra och som borde dö. Typ att någon annan miserabel idiot kör på honom så att han dör så att vi slipper se honom något mer. Det här med att min lillebror skulle förlora sin pappa bryr jag mig inte ett piss om, han skulle ha det så jävla mycket bättre utan honom. Det skulle vi alla ha!

Och nu är jag ARG SUR GRINIG IRRITERAD och LEDSEN!

FÖR I HELVETE VAD JAG HATAR DET HÄR JÄVLA HUSET!
Jag vill bara vara 18 och bo med min älskling i hammarby sjöstad i en mysig tvåa och bara ligga i sängen hela dagen och inte behöva jobba eller något för livet är ju så underbart så vi kan ägna dagarna åt varandra.
Men nej, för i den här jävla världen så måste man jobba och det JAG tjänar ihop ska jag då ge åt jävla staten! Vad fan har staten gjort för mig va?! Inte ett jävla skit!

Det är jävligt skönt att avreagera sig lite men stackars er som läser det här!
Och stackars min älskling om han inte svarar på mitt sms jag kommer skicka snart, för då har han somnat och då är jag ensam med att ligga själv i en tom kall säng.
Idiotiskt är vad det är, det här med att sova själv när man kan sova tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Victor BÖ

Hej sötnos

2010-03-18 @ 15:43:13
Postat av: Leyla

blogga!!!!! MER MER MER MER MER MER

2010-03-20 @ 22:09:50
URL: http://www.leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0