get ur freak on

O M G
vilken dålig dag det har varit, eller den började bra. Vaknade upp bredvid mitt hjärta och så låg vi och myste i en timma eller så, sen gick vi upp och åt frukost och så, najs liksom. Sen kommer hans pappa och säger att vi ska på fotboll, vilket vi inte skulle men älsklings lillebror hade ingen att gå med (han har inget liv) så dom köpte biljett till älskling också så han var tvungen att gå. Där gick dagen åt helvete. Så jag åkte och mötte mamma i skogås, åkte till willy's och köpte glass till min sjuka söta lillebror och sen åkte vi hem. Sen dess har mitt humör nått rock bottom.

Jag orkar inte med livet idag. Vill bara gå och lägga mig och aldrig mer vakna upp. Typ så mår jag just nu.
DÖÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0