friday morning!

Gillar att jag gick och la mig runt halv tolv men vaknade typ fem gånger under natten. Sen vaknade jag till slut klockan sex och kunde inte somna om. Jag behövde inte gå upp förrän halv åtta. KUL. Anyway...
Idag är det fredag! WOHOO! Men dagen börjar med ett historiaprov jag kommer faila totalt på. Sen matte och sen italienska. Inte så jättekul. Efter skolan ska jag åka och jobba och tjäna 300 kronor vilket jag får ut på måndag. :)

Fick även hem mina skandiabanken papper om att mitt konto är registrerat och så. Ska försöka fixa det nu i helgen. Väntar bara på kortet med engångskoder. Hoppas det kommer idag!!!!!!!!!!!!!!
Efter jobber ska jag åka hem till min älskling igen och spendera helgen där, underbart. Vi ska se på filmer och mysaaaaa. Vi har även haft en nyttig vecka den här veckan vilket har varit jävligt jobbigt. Men i helgen får vi vara onyttiga. Thanks heaven!
På söndag ska hans lillebror ha kalas och då kommer det vara massa barn där så vi kommer typ dampa på dom. Men ändå :)

Nu ska jag börja klä på mig och sånt, ska dra om en timma och tio minuter :)

Skriver kanske senare ikväll eller i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0