flightless bird

Ikväll är en sån där deppig kväll då jag somnar med röda ögon och blöta kinder
en sån där kväll då allt har blivit fel
och jag hatar att leva
en kväll då alla familjer köper granatäpplen för att håna mig
musiken är bäst kommer alltid vara
med underbara gitarrer och känsliga pianon
och jag kommer föralltid att älska RMK och SOBER
för de är männen i mitt musikkärleksliv
och min man i mitt kärleksliv är alldeles för långt borta
andetag sekunder hjärtslag kilometer bort är han

en kväll då allt blev fel


det är så bara, jag kommer somna själv med röda ögon och blöta kinder
jag känner det redan
det är påväg
har varit på väg ett tag nu

Kommentarer
Postat av: leyla

jag hatar sånna kvällar. och du kan alltid åka hem till mig och kramas, du vet vart jag bor och du får ALLTID komma!

2010-03-10 @ 09:29:13
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0