ARG

Jag berättade ju att jag köpt massa jeansleggings, b.la. två från bikbok som kostade 99:- st... Imorse när jag kollade hur min rumpa såg ut i ett av dom så ser jag hålen runt midjan. Mellan resårbandet och själva tyget liksom... Någon fet kossa som har tvingat på sig dom och samtidigt haft sönder dom. Feta människor, lär er vilka storlekar ni har!!!!!!
Asirriterad! Det är ett stort typ vid svanken där tre fingrar går igenom sen två på varje höftben där ett finger går in i varje hål.
Alltså jag har inget emot feta människor (hey i'm fat) men man borde iallafall veta om man kan få på sig S eller inte? Annars är man retarded...!

Kommentarer
Postat av: leyla

HAHAHAHAHHAHAHHAAHHA!

så himla skön när du är arg rebecca!

men dom går väl att byta?!

2010-03-25 @ 10:59:55
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0