WOHOOO!

Så fort man ändrar lite med relationsstatusen så stiger statistiken. Jag undrar varför...
Yes we've been through a divorce
No you can't have my baby
.
End of discussion.




Imorgon är det sista skoldagen wohoo!
14h kvar tills sommarlov!


Och imorgon fyller även älskade Mojja 17 så det blir även grillning och mys i sjöängen med fina människor. Det ska bli trevligt, minus alla myggbett jag kommer få. På lördag är det bara att stiga upp 07:00 för att åka och jobba. Galet kul! Eller....? 9-17:15. Vad säger vi om det första dagen på sommarlovet? Gillar vi det?
Funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, typ shorts och ett linne bara, men funderar på ett par pumps också? Så jag iaf blir lite längre, hahaa. Men känns lite overdressed. Så det blir nog mina vanliga tygskor till det.
Nu måste jag gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet och kissa och ta mitt piller och ta ut linserna och sen äntligen sova några timmar till.
Eller ska jag se på New moon först? Eller läsa lite Eclipse? Vad låter bäst?


Och för att inte glömma världens bästa bästavän som har köat i två dagar för att få VIP biljetter till Eclipse fan-event på Hovet den 21a juni. Underbara bästavän, andra biljetten är min, kosta vad det vill!


NU ska jag gå och hälla i mig vatten, känns som en öken i munnen!

Kommentarer
Postat av: Leyla

haha smöööööris! Ska vi säga sisådär 5000 :D?

2010-06-04 @ 21:28:18
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0