sunday, kill me...

Äntligen tillbaka i civilisationen. Har nyss avslutat ett 9 timmar långt pass och ska gå till bussen om 15 min för att åka och möta upp min söta gullebebis André. Han ska hämta mig i centrum så åker vi hem till mig och myser. So tonight's gonna be a good good night.
JUSTE, jag måste berätta om segaste bitchfittan nånsin! O-M-G!
Scenario:
Jag sitter i kassan och så kommer en iranie(?) tjej på 30-40 fram till mig och säger att hennes son vill ha en tårta som står inne på spel. Så då ringer jag till Erik för att han ska hämta ut den men han säger åt mig att göra det.
Så då går jag in men då ska dom istället ha två bakelser och en chokladbiskvie. Okej visst liksom. Sen så har ungen på typ 2-3 år följt efter mig in och när jag sen ska lätt fösa ut honom därifrån så börjar han sparka och slå på mig. Så då tar jag ut honom därifrån. Detta tar ca 5 minuter.
Sen när jag har slagit in hennes bakelser och biskvi så kommer hon på att hon ska ha en tändare också.
Då kan jag inte lägga in den i datorn utan måste göra det igen.
Så då tar jag istället bort 7 kr från hennes växel och säger då att hon kan hämta en tändare och gå så är det bra. Men då börjar hon tjafsa om att hon har fått för lite tillbaka och shit. Så då tar det 5min extra för att förklara allt för henne. Sen så gnäller hon på att jag inte hade tejpat ihop bakelselådan ordentligt. För jag har ju ingen tejp! Så hon börjar bitcha om att vi lurar henne och shit... ASJOBBIG.

Detta tar typ 20 minuter för att hon bitchar och så klagar hon på att jag är seg - när jag måste förklara allting för henne två gånger...

 

Så nu ska jag gå ut till bussen med en fin doughnut med strössel på som jag har köpt till min fina älskling. Så jag kommer se tjock ut för att jag är snäll.. Sweet huh? Inte alls


Kommentarer
Postat av: Leyla

HAHAHAHA

bättre än att sälja strumpor i västerås.

2010-06-14 @ 00:19:52
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0