shiver

Nu har jag duschat och klätt på mig, borde äta något men jag är verkligen inte hungrig... Kanske köper något på jobbet sen :)
Ska gå om typ 35 minuter, vad ska jag göra fram tills dess?
Och hur ska jag få mitt öga att bli normalt igen? Är ju pälsallergisk och det bor en gullig liten katt här som älskar att bli klappad. Så hon söker sig till mig. Så jag har blåsor på läpparna och rödsprängda ögon... Undrar vad min tandläkare kommer tro... Sen när jag sätter på mig linserna igen så kommer det börja klia galet mycket. Just nu önskar jag verkligen att jag ägde ett par glasögon, mina ögon skulle älska mig för det! Ska köpa ett par av nästa lön. Mina 3700 som blir kvar efter skuld till mormor + utlån till syster kommer spenderas på alkohol och småsaker på Mallorca. Kollade nyss Norwegians hemsida som låg nere förut och det finns kvar platser på vårat flyg så andré har lovat att de ska boka så fort de vaknar. Tror ni dom kommer göra det? Jag tror inte det...
Och jag vet att det är otroligt tomt med foton men när jag kommer hem till min dator igen så blir det fotobomb på nya kläder samt blåsor på läppar och rödsprängda ögon. Typ. Nu ska jag hitta något att göra...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0