satan vad duktig jag är!

Jag har både städat rummet och tvättat alla mina kläder! Nu ska jag byta sängkläder, det var ett tag sen sist nu och det är blod, cola, saft, samt choklad i/på mina lakan samt kroppsvätskor såsom svett och dreggel mm (och jag dreglar i sömnen ibland när jag sover med min bebis). Mysigt va?

Sen ska jag duscha och tvåla in mig två gånger, känner mig så otroligt äcklig efter att ha städad och tvättat halva dagen. Fyfan. Slusk.

Nu ska jag läsa ECLIPSE! Läser fightscenen och det är så otroligt intressant! Victoria och Riley håller på för fullt...!
(Spoiler? Nej för ni har ju ALLA läst eclipse förut (;   )

Kommentarer
Postat av: Leyla

duuuuuuktig du är!

2010-06-08 @ 22:24:32
URL: http://www.leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0