saker jag ska köpa för mina 11.000

Nya linser + glasögon (>2000)
En bra kamera (>1800)
Tjocktröjor + byxor (ca 1000)
Lite mer fina underkläder (ca 500)
(En billig bra laptop)
Sen ska jag spara pengarna för jag kommer inte få många tusen under sommaren...

Nu ska jag försöka kolla min mail och lite sånt. Sen ska jag väl läsa Kissie och Kenza.


Och vädret är sämst, det regnar och blåser helt löljigt mycket men vi har ändå fixat poolen och nästa helg kan man bada! Inte för att jag kan det men ändå.
Och om bara FEM dagar så åker min André till Italien. Dum kille. Yepyep.


KISSES

Kommentarer
Postat av: Leyla

mycket klyftiga saker! STOLT

2010-06-13 @ 11:25:46
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0