once a whore, nothing more, that will never change

SOMMARLOV!
Hör ni hur bra det låter? S O M M A R L O V.
Upprepa det. det låter bra va?
Det känns ännu bättre!

Fin dag, började med glass och jordgubbar i klassrummet och fina Hampus och Kalle i fina kostymer och avslutades sedan i St:Eskilskyrkan.
VI SJÖNG NATIONALSÅNGEN. Och det kändes så jävla bra. Hatar att Sverige ska vara lilla landet Lagom hela tiden. Jag är inte rasist, min farmor och hela pappas sida är serber, bla bla bla. Men jag är så trött på att politikerna och "ledarna" i samhället ska anpassa oss efter dom, dom får ju anpassa sig efter oss och respektera att vi vill sjunga våran nationalssång. Jag menar, åker vi till Iran (EXEMPEL) så måste ju vi anpassa oss efter deras seder och så. Då kan dom göra det här också!

Sådärja, ilskan är ute. Återigen så är jag INTE rasist men jag tycker vad jag vill!
Nu ska jag klä på mig och lägga ner lite kläder i väskan och bege mig till Trångsund och min André.
Ikväll är det grillning för att hedra Monnias födelsedag, woho!
Så vi hörs väl imorgon antar jag, kommer inte orka blogga ikväll, kanske blir en mobilblogg eller nåt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0