och det är så fint så det gör lite ont att lyssna på

But darling,
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception

Maybe I know, somewhere
Deep in my soul
That love never lasts
And we've got to find other ways
To make it alone
Keep a straight face

och just nu kan jag inte vänta tills andré och hans familj åker iväg en vecka. även fast dom åker bort över våran ettårsdag som betyder så jävla mycket för mig. Ett år med världens bästa. Men jag längtar tills dom åker iväg, det är inte förrän då jag kan vara jag. Ligga i sängen och sova bort sommaren. Nästa helg ska jag till landet och han ska inte med, för han kan inte - såklart.

Twilight-event med Leyla och många mer is on the upcoming. Jag gillar redan den här sommaren.

Och det känns som att bara Leyla läser det här men min statistik säger en helt annan grej. Så people, i know you're reading this, now let me know what you think! Keep it anonymous if you want. Just tell me.


Oj så uppdelat det har blivit, men det får vara så. Kanske för att jag har så mycket att skriva ut?
Nu ska jag gå ner och hämta lite jordgubbssaft för att skölja bort den äckliga smaken-i-munnen-man-får-efter-att-ha-sovit. Då kanske andré vill pussa mig... Hoppas det...

Kommentarer
Postat av: Leyla

tack för att du bloggar. Men nu måste du skriva mer medans jag badar haha. Vi ska ha bäst i sommar. HELT KLART. vi ska sova bort dagarna tillsammans.

2010-06-06 @ 22:17:52
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0