motgångarnas blomstertid

Jag är uppe alldeles för tidigt... Gick inte och la mig i tid igår heller, låg i sängen 00:26 och låg vaken ett tag. Fyfan. Idag händer det grejer. Pengar ska in på kontot och jag ska till synsam och försöka få ut nya linser, måste göra synundersökning också och jag orkar inte det...!

Annars så är mina tänder helt jäkla raka nu! Hade ju så jäkla ont igår och sen när jag borstade tänderna så "men vafan, varför har jag fått en liten glugg här för?!"  Men den gluggen var bra, 2 mm och fin. Raka tänder gillar vi. Men det är mycket smärta kvar på vägen, operation om ca ett år sen tandställning/ställning i gomen i ett år sen en till operation för att fixa så mina käkar går ihop när jag biter ihop, kan visa en bild sen ikväll eller nåt!

Nu ska jag släpa Lollo ur sängen, jag får säkert några blåmärken...

Kommentarer
Postat av: L

du fick inga blåmärkeen juuue jag är ju sneell

2010-06-24 @ 17:36:46
URL: http://pipp1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0