monday, i'm dead

Last night was very good. Men när jag gick och kissade runt 12 så var mina favorittrosor helt blodiga. Mysigt va? ;)
Så det var bara att byta trosor och break the news to André. Han blev lite sur, för det var även hans favorittrosor.
Men iaf så kollade vi på Hot Tub Time Machine men jag lade mig på hans axel och somnade istället. Imorse låg vi i sängen och myste i några timmar tills vi till slut gick upp och käkade frukost.
Sen åkte vi hem till honom och myste och så. Det är typ det enda vi har gjort idag, legat i sängen och kramats och pussats. Inte för att jag klagar!

Asså jag orkar inte skriva mer. Nu är jag hemma och ska vara hemma hela kvällen, imorgon ska jag till haninge c med älskling och hans lillebror. De ska typ köpa shorts och shit till Italien medan jag ska köpa 1årspresenten till bebis och så, ja han vet nu vad det är men jag var tvungen att fråga honom, för tänk om han inte gillar den? Men han sa att han gillade den så det var bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0