looong day

ÅÅÅH vad jag saknar min man. Fick ett gulligt sms för några timmar sen som jag läser om och om igen. Just nu ligger han i en liten säng och sover, helt själv. Två fel; LITEN säng och SJÄLV. Är så van vid en stor säng och med mig. Det känns fel att sova utan honom och att kolla på film och äta och duscha och borsta tänderna och klä på mig utan honom. Han är min vardag. Mitt liv.
Imorgon vet jag inte vad som händer, men ska jobba 16-21 så innan dess måste jag hem och hämta rena kläder och sånt, mamma ska även skriva på lite papper så vi kan skaffa nya pass. Kanske blir Mallorca i slutet av månaden... :)

Nu ska jag kolla lite på TV och sen krypa ner bredvid Lollo och bli slagen och sparkad när hon sover, visst låter det dåligt jämfört med att krypa ner med min varma André och ligga och pussas i flera timmar? Sooo not what i want!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0