i'll be your lover too

Hemma igen och har ätit frukost som tandläkarna inte gillar. Kärleksmums och coca cola. Annars så satte de på nytt fäste på tanden jag lagade och drog in "rälsen" i den också så den ska dras framåt. Så nu är det en skön känsla i tänderna, så skönt! Ska gå om 35 minuter igen, den här gången till jobbet. Ska åka förbi Trånkan och försöka att inte tänka på min baby... Or else i might cry. Så otroligt jobbigt att tänka på honom, för då gör det så ont. Så jag hamnar i en fosterställning liknade "Bellas" i New Moon, i skogen. Ni vet. Och det vill jag inte. Jag låg så hela natten och försökte fokusera på filmerna. Men så svårt att se på film själv när jag är van vid att alltid ha min älskling att luta mig mot och pussa på när filmen är lite seg...
Nu ska jag lyssna på Robert P. - Never think. Sen ska jag chilla lite här och sen dra till jobbet. Fan varför är ingen vaken för?! Jag har astråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0