goaaal

Har sovit 0 timmar inatt, har tandläkare om 2 timmar, sen ska jag jobba 11-15. Sen ska jag hit igen och chilla galet. Sen ikväll ska jag sova. Länge. På torsdag ska jag jobba 17-22.15, sen är min älskling äntligen hemma igen så då ska vi hem till mig och kolla på twilight och mysa. Öppnar på fredag också, men kort pass, 9-14.15 bara, så efter det så åker vi till landet över midsommar. På söndag jobbar jag 12-17.15 efter det ska jag nog hem och packa och släpa med mig André. På måndag(kanske fredag) ska vi hämta ut pass och sen in till skandia och sätta in min lön på kontot så jag har lite pengar att röra mig med. 06.00 på tisdag morgon går planet. TAGGAD!
Såg nyss på GOAL, och omg vad snygg han är! Har sett på tre filmer inatt, Material Girls, Linas kvällsbok och GOAL. Sista var bästa, 100e gången jag såg den nu :)
Nej nu ska jag duscha och undvika att raka mig, save it for thursday. Duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0