genomskinligt grå

Och det känns så bra att kunna ligga kvar i sängen medan alla andra går till skolan. Det är en otroligt skön känsla!
Men nu så har min nallebjörn gått ur sängen för att gå till skolan, och det är ingen skön känsla. Men snart är det sommarlov även för honom. Och då är det skolavslutning på sjöängen. Och det känns som det började. Rockville på sjöängen, jag och andré. Fast nu är det ju en helt annan grej. Men jag hoppas verkligen att den här sommaren blir som förra sommaren, sum '09. Förutom vårat idylliska doubledate par som nu är några helt andra. Och det suger. Men jag antar att vi kan gå på skansen och åka in till stan för att göra ingenting själva nu. Eller...?

Jag är lite rädd för den här sommaren, för inget är som det en gång var. Min äss är borta och Mojja lever också ett annat liv, medans jag är kvar i Haninge/Trånkan och längtar efter era skratt. Den här sommaren kommer vara helt annorlunda och för det så hatar jag oss. För att vi lät det bli såhär. Jag hatar hatar hatar det!

Nu ska jag lägga mig i sängen och lukta på t-shirten som ligger bredvid min kudde, för jag vet att jag kommer känna doften av min pojkvän då. Och då blir det lite lättare medan han är borta. För han kommer ju ändå tillbaka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0