FANTASISTUND

Annars så har jag städat klart mitt rum och kan man tänka sig, jag har ett golv! Och jag har även slängt en massa skit och så, så nu är det bara lite skit kvar i mitt rum (och på min säng) som ska bort, sen är det klart. Nu behöver jag bara 10 m3 (kvadratmeter) till och lite fler ställen att lägga all skit på. Sen är jag nöjd. Plus en stor plattTV med alla kanaler som jag behöver samt en dator som inte låter så jäkla mycket!
Sen är jag helt nöjd. Allvarligt. Och såklart min André också. Sådär. Nu är jag nöjd. Så ska jag bo när jag flyttar hemifrån. Stora ytor och mjuka färger och mycket förvaring och fina ord på väggarna här&där. Åh vilken fin bild jag har i huvudet just nu.

(bilden är från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0