a heart to wrap around

Woop Woop. Jag hade en hemsk dröm inatt. Jag drömde att min föredetta kompis var ännu snyggare än innan och att min fina pojkvän skulle ha sex med henne. Och så gick det vidare. Så jag vaknade av att mitt ansikte låg i en vattenpöl, jag hade gråtit i sömnen... Kul dröm va?
Så när jag väl vaknade och var säker på att det bara var en dröm så letade jag upp min fina nalle som låg nånstans under mitt stora täcke och så kramade jag den lite. Så vuxen är jag... Så nu önskar jag att min pojkvän hade mottagning i skolan så han kan smsa mig. Men icke sa nicke. För han har Tele(s)nor och det suger så han har ingen mottagning i sin skola medans ALLA andra har det. Roligt roligt...

Snart ska jag in till stan och möta upp fina Leyla. Sen bär det vidare till Trångsund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0