177 cm kärlek

Har en otrolig huvudvärk men ska försöka iallafall.
Det var jättemysigt igårkväll, men vi gick hem runt 23 för att jag skulle sova och som ni vet så kan jag inte sova utan min André, speciellt inte när jag ligger själv i hans säng.
Så vi låg och myste och pussades tills jag somnade i hans armar. Så imorse var det jättesvårt att gå ur sängen för att gå till jobbet. Menmen vill man ha pengar så får man slita!
Jobbet var en plåga, så otroligt mycket människor! Var kommer alla ifrån?! Helt sjukt hur man orkar storhandla klockan 9 på morgonen... Skulle jag aldrig orka!

Iallafall så är min fina baby i centrum just nu och köper glass. Och nej, det var inte min idé haha! Det var hans pappas från början :)

Så när han kommer hem ska han få en fin överraskning...!
Och nej, det är inte alls vad ni tror :)

Cus' guess what!
Jag har bytt hans WoW-lösen så han kommer inte kunna spela mer. Grymt va? Hur awesome är inte jag?
Jag är så stolt över mig själv just nu!

Kommentarer
Postat av: Leyla

är stolt över dig! Hade blivit besviken om det var du med grädde över hela kroppen. BRA TJEJEN!

2010-06-06 @ 00:33:13
URL: http://leylahjeren.devote.se
Postat av: Anonym

HAHA

du är ond beccis, riktigt ond ;)

2010-06-08 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0