00:03

Okej, nu ska jag gå och duscha. Är helt svettig, det är typ 40 grader i mitt rum och jag vill inte öppna fönstret för då kommer massa mygg ochsånt in och det vill jag inte ha i mitt rum. Har bäddat om sängen med de få rena lakanen som fanns. Fick bli ett blommigt påslakan som lakan och ett rött påslakan till mitt täcke. Örngotten blev randiga/rutiga. Så nu är min säng en plåga för ögonen där rutigt&randigt samt rosa/rött samsas. Nu ska jag duscha av mig den här äckliga hinnan av svett som plågar min hud. Sen ska jag lägga mig i sängen och sova. Imorgon är det en lång dag.

Först till jobbet för att fixa (äntligen!!!) så att min lön kommer in på mitt konto så jag slipper hämta ut det på banken igen! Asjobbigt! Hoppas bara det hinner ändras i Coop's datorer innan den 15e... Hoppas verkligen det!
Efter det ska jag träffa lilla Leyla i stan ett tag och prata om saker och så. Sen bär det av till trångsund och min älskling. Sjöängen 15:00, be there or be square!

Nu måste jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0