utkast från ca 14.00 idag

Svettigt inatt. Älskling är ju sjuk så jag tvingade honom att sova med täcke på sig, och jag var tvungen att ligga och hålla om honom så det blev jäkligt varmt efter bara några minuter.
Sen vaknade jag nån gång imorse av att det var helt blött runt mig. Så svettiga var vi.
Annars hade jag en grym dröm med Edward och resten av Cullen familjen. Det var en fin dröm.

Idag ska jag jobba, första gången på nästan tre veckor. 16-22.15. Det kommer nog inte bli najs. Kommer bli krångligt i början eftersom jag inte har en aning om vilka nya varor som är inne och så. Hard work. Ser inte fram emot det.
Och jag har bara fått stängningstider på jobbet, i en månad framåt. Fyfan. Vad har dom emot mig? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0