that's how i feel about you

you're one in a million
I'd rather die than
live without you


Har precis bäddat om sängen. Så jävla trevligt att bädda sängen, åka hemifrån, komma hem och behöva bädda om sängen för att ens odugliga syster inte har någon respekt. Härligt va? Can't wait 'til she leaves. Så nu har jag blått lakan, lila påslakan och rött örngott. Det är så mysigt med omatchande sängkläder. Jag måste åka till IKEA snart. Måste köpa minst 2 lakan som passar min säng samt minst 2 bäddset. Samt en ny kudde för "ligga-på-magen" istället för min "ligga-på-rygg-eller-sidan" kudde. Tänk att det finns kuddar för hur man sover. Coolt.
Det ska även bli skönt att få 120 centimeter endast för mig själv. Ska sträcka på benen och vira ben och armar runt täcket utan att behöva dela med mig. Mitt älskade duntäcke som är svettigt på sommaren men ack så skönt.

Inatt så sov vi med fläkten på (som vanligt) och det blev helt sjukt kallt så jag vaknade och drog täcket av André. Sen vaknade jag igen av att jag frös, han hade tagit tillbaka det. Så fortsatte det resten av morgonen.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och kissa och lämna glasen som står i mitt rum. Imorgon ska jag till landet - på riktigt nu! Eller så stannar jag hemma och njuter av min säng för mig själv hela helgen? Hmm. Svårt val. Får se imorgon.

Påminn mig att aldrig mer låna ut saker till familj. Varken busskort, pengar eller sängar.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0