many things

Inget landställe för mig idag. Kanske imorgon istället. Men det ska tydligen bli dåligt väder imorgon? Istället ska jag kolla på när min töntiga pojkvän spelar WoW. Ska hyra en film och köpa choklad istället. Det bästa är att jag får chokladen för mig själv för min baby bantar. Han äter typ inget onyttigt längre eller nåt. Riktigt töntigt. Han kommer bli en vandrande pinne snart...

Annars smälter vi bort här i värmen. Trots att fläkten är precis bredvid mig svettas jag lite. Så varmt är det. Snart kommer även solen hit och lyser rakt genom fönstret så det blir ännu varmare här inne...

Inga bilder heller. Jag vet. Men imorgon ska ni få se mina nya kläder och så. Har inte tagit några bilder idag eller igår. Så det kanske blir gamla bilder. Vi får se.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0