life of a no-lifer

Jag måste sova....! Känner mig som en zombie. Mormor (eller någon annan) har tydligen sovit i min säng så böt lakan och så duschade jag - varför lägga sig i rena lakan när man är skitig? - sen hade hon lagt att kläderna på min säng i en tvättkorg så la in allt i min byrå nyss samt slängde ner skitig tvätt från golvet i korgen. Packade även upp ryggväskan fylld med kläder från Gotland och nu sitter jag här.

Imorgon ska jag till Haninge C och klippa mig och fixa lite mer saker. Sen hem till André och hämta det sista = mina 2 kuddar + tjocktröjor och mjukisar. Så jag inte har kvar något där. Skönt.
Nu ska jag se klart på Grey's Anatomy - ska se om alla säsonger - och sen gå och lägga mig i min nybäddade kalla säng. Helt själv. Och om jag ska vara ärlig så kommer det bli skönt att sova själv. Kunna ligga hur jag vill och breda ut mina ben som längtar efter en ordentlig stretch.

Annars så är jag död inombords. Känner inga känslor alls just nu. Helt tomt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0