let it go

Varmt och skönt här i Santa ponsa, men jag saknar min man som är hemma i sverige, men snart är jag hemma igen, bara mandag, tisdag och onsdag och sen ska jag pussa pa honom! Det känns bra.

Idag lag jag i sängen till typ 2 och sen gjorde jag inte sa mycket mer, har bara gatt ur rummet för att äta och nu sitta vid datorn. Om 8 minuter gar min tid ut och da ska jag ga upp igen till trakiga rummet.
När jag kommer hem blir det bildbomb!
Om inte planet hem kraschar eller nat... HAHA.
Resten av tiden här ska jag ligga och steka vid poolen och fa lite färg, magen och benen är brunare än överkroppen eftersom jag har haft solkräm där. Sa det maste jag ändra pa, fort!
Längar tills vi landar pa Arlanda och jag far sova i min säng igen, aaaah jag saknar min säng! Och min tempurkudde, min nacke gillar inte alls kuddarna här... Och sängen är mjuk och man känner fjädrarna och sa fort man rör sig sa later det amycket, jobbigt!

Nu ska jag prata lite mer med min man.

Skriver nästa gang jag sitter vid datorn.

Until then, XO XO, you know you love me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0