jag tänkte

Skriva värsta texten här men jag ångrar mig. Det är för många vuxna som läser min blogg. Vuxna som egentligen borde skaffa sig ett liv. Liksom.
Så nu ska jag släpa André till sängen och dra av oss kläderna och ligga och mysa. (Det är gaaaalet varmt och kvavt i rummet.)

Och en otroligt fräsch liten grej. Vi har inte duschat sen i tisdags förmiddag. För igår så skulle vi till hans morfar och det fanns inga rena handdukar så vi hann inte duscha. Och idag finns det inte heller några rena handdukar så vi kan inte duscha, men jag vill verkligen duscha, jag behöver duscha! Förstår inte hur André står ut med mig just nu, mitt hår är fettigt och fult och jag stinker gammal deo och parfym. Kan ju ställa mig ute i regnet, då blir jag fräsch igen?

Ugh. Tur att jag ska hem idag. Måååååste duscha, längtar efter en varm dusch med tvål, schampoo och balsam. Och min rakhyvel, mina ben är lika håriga som André's. Förstår verkligen inte hur han kan vilja ligga och mysa med mig.
Men iochförsig så är han förkyld och ligger och hostar och snorar så han är inte heller världens mysigaste. Men han kan ju inte rå för det.
Aja. Nu vill jag pussas och han kollar på nån video på YouTube om hur man gör ett speciellt beat i FL studio.

KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0