jag är slösaktig

Nu har jag packat ner lite kläder + bikinin. Åker hem till André och spenderar natten. Vi ska bada idag också. Imorgon ska vi hämta ut hans armband, helt otroligt att de behöver en hel dag för att ta bort tre länkar på ett vanligt silverarmband. Löljigt!
Annars så är det galet varmt och jag klagar inte. Verkligen inte efter vintern. Men lite vindar skulle inte klaga.
Jag har gjort av med 2700 kr sen den 15e. Känns lite faktiskt. Har ingen aning heller om var alla pengar har tagit vägen. Eller jo. Ca 700 på Nelly, 700 idag, 700 på älsklings tröja + bio. 2100 där. Men de resterande 600?! Gone with the wind! Enligt mina kontoutdrag så har jag lagt 187 kr på något och jag har ingen aning om vad fasen det är! Irriterande!

Annars så ska jag klä på mig min nya kjol och ett turkost linne. Orkar inte lägga upp en bild på det. Ni får använda fantasin. Tänk havsturkost linne och svart kjol. Så ser jag ut snart.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0