every once in a little while

Jobbet var jobbigt. Helt enkelt. Fast det var typ helt dött med folk, så lugnt vid stängning har det aldrig varit när jag har jobbat. Sjukt skönt iallafall. Men alla har fått de nya tröjorna som är mycket snyggare än skjortorna. Så där gick jag runt i en ful stor skjorta - som luktade unket efter 3 veckor i ett litet skåp medans alla andra hade snygga T-shirts på sig. På söndag ska jag leta upp en snygg tröja att sätta på mig! Fast då kanske folk ser att mina byxor är för stora egentligen? Så då måste jag leta upp mindre byxor också. Åh så jobbigt det blev nu.
Men blev även av med min tid på onsdag. Sweet. Mötte den chefen i omklädningsrummet och så sa hon att jag kunde vara ledig på onsdag om jag ville. NAJS.

Men André och hans familj ska liksom upp till fjällen på söndag. Helt sjukt i huvudet. Hans pappa bokade resan. Det enda de kan göra där är att fiska och bada. Och de bor 1 minut från drevviken. Sjukt idiotiskt om jag får säga så. (Hoppas inte hans familj läser min blogg...)
HUR ska jag kunna vara utan min älskling?! Började nästan gråta idag när vi stod och väntade på min buss, hatar att vara utan honom!

Har målat mina naglar också. Så nu är de fina igen.
Ska gå och borsta mina raka(!) tänder och sen sova.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0