build a bridge

Jäkligt härliga dagar på gotland. Om man bortser från den tropiska hettan. Men Östersjön och poolen svalkade lagom under dagarna. Vi har inte gjort något speciellt där nere, solat och badat. Var i innerstaden två gånger och käkade glass och en sista gång idag och gick runt lite, vi bodde cirka 4km från Visby så det blev inte så mycket... Idag köpte jag en fin tröja till baby, för 399:- , lite dyrt för en t-shirt kanske men den var så snygg! Fick 5900 i lön och har nu kvar 5400. Men det enda jag behöver köpa nu är glasögon så det blir jättebra! Samt present till min syster som fyllt 20.

Tog typ bara bilder på min älskling och det är väl inte så kul för er att se på? Men vi hade jättefin utsikt från lägenheten i Snäck. Galet fint när solen gick ner.
Mysiga dagar med min älskling och nästa höst åker vi ner ensamma så då blir det ännu mysigare.

Nu ska jag leta upp André som försvann nånstans i deras stora röda villa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0