all i want (right now) is a bigger room


Jag lovade mig själv att jag skulle ha ett rent skrivbord. Men ni ser ju. Jag är inte bra på att ha det städat. Jag hatar att städa och jag har ingenstans att lägga allt. Så allt hamnar ändå på skrivbordet tillslut. Pantflaskor, viktiga lappar, kort, p-piller, småsaker som toffsar hårspännen. Ja ni förstår. Allt som jag har inte har plats för någon annanstans.

Men om bara 3 veckor flyttar min kära syster Angelica ner till skåne för att plugga och då får jag hennes rum som är mycket större. Då ska ni få se på rent. Hehe, not. Då finns det ju bara ännu mer ställen att lägga all skit på. Och mer golv för kläderna att ligga på. Men då har jag även en större garderob. Sweet. Det här kommer bli bra. Och det låter hemskt men jag kan inte vänta tills hon flyttar hemifrån. Love you anyway.

Nu ska jag tjata på mamma så hon skjutsar mig till sågen så jag kan hämta ut mina tights och Angelicas skor.

KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0