why do you put me on a pedestal?

Okej, först lite om inlägget under. JA jag kan skriva så i min blogg. Det är en av Sveriges fyra grundlagar. Who are you to judge me? Sen, ja jag vet mycket väl att jag har en pojkvän som är underbar. Hur han reagerar på det? Jo han vet att jag har haft pojkvän innan honom, lite känslig är han självklart. Men är inte det mitt problem hur min pojkvän reagerar på vad jag skriver? Att ni ens orkar bry er om det?
Iallafall. Jag skriver vad jag vill och jag står för det också.

Anywaaaay. Hade min första dag på Coop igår, kassaträning. Shit vad jobbiga kunder kan vara! Annars gick det bra, men som ni kanske vet så väger man ju frukten i kassan och då ska man kunna varje frukts/grönskaks egna "personliga" kod för att datorn ska säga rätt pris. Galet många koder. Jag kommer bara ihåg 4011 är banan, 4597 gurka 4389 apelsin. Dom vanligaste ungefär.
Har min andra kassaträning idag, fyra till sju. Förhoppningsvis så går det bättre idag.
Har inte så mycket att skriva, kanske kommer in något mer senare idag. Får se om jag orkar... :)


i give you everything have
the good the bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0