sjuk jobb baby

Every good relationship has a reacher and a settler.
One person reaches for someone out of their league, the other one settles for someone below theirs.
The settler is never jealous of the reacher because, where is the reacher gonna go?
The settler is the best thing that the reacher is ever gonna get.
(text från angelica)
Hur kan man inte älska How i met your mother?
Men nu undrar jag, vem är jag? Är jag the reacher eller the settler? Eller vem är André? Har ingen aning faktiskt...

Anyway så är jag fortfarande sjuk men på bättringsvägen, kan nästan andas med näsan så det är ju bra. Dock är halsen lika illa eller nästan värre. Galet jobbigt när jag var på intervjun. Men awesome som jag är så klarade jag det bra och på måndag ska jag börja lära mig kassan och så :)
Imorgon är det fredag och vinteridrottsdag i min skola. Jag är uppskriven för att åka till Eriksdalsbadet och bada men eftersom jag är sjuk så händer det inte.

Istället ska jag vila upp mig för att sedan åka till min baby <3
Ska vara där hela helgen (som vanligt) och ta igen förlorad tid. Kan ni tänka att jag inte har träffat min älskling sen i måndags morse! Skandal! Men vi båda har varit sjuka hela veckan så aa.
Eller vi båda är fortfarande sjuka men nu bryr jag mig inte längre. Vi kommer ändå bara mysa och ta det lugnt så kan bli lika frisk hos honom som jag kan bli hemma.
Fast imorgon är det delfinal i en musiktävling och ett band som heter Suffix ska spela så han ska gå dit och headbanga och moshpita. Smart grabb va?
Under tiden ska jag ligga i hans säng och sova!
Vem får det bäst tror ni?

Aa det är ungefär vad jag har att säga just nu. Galet långa inlägg har det blivit nu men det får ni nöja er med :)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha OM du är! :D

2010-01-21 @ 23:10:47
URL: http://anettecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0