OUT OF RESPECT!

Sitter i soffan med mjukisar och filt runt mig, har blivit sjuk och det suger hästballe. Älskling är också sjuk så vi kommer typ inte kunna träffas på ett tag, plus att han just nu är på ishockey och blir ännu sjukare. Dum!
Har inte mycket att skriva, var hos tandläkaren imorse och tog bort ett fäste som hade lossnat, ska laga det nästa onsdag och sen onsdagen veckan efter ska jag spänna tandställningen, it's going to hurt :(

Min värld gick nästan under idag!
I min skola har vi ett "chillrum" med soffor, biljardbord och bordsfotbollsspel. I detta rum finns det även en stereoanläggning med spotify kopplat till det så jag loggar in på min spotify och sätter på musik och så, sen kommer det några fler dit (note, BARA killar) och byter musik och så, spelar roll tänker jag. Sen när jag ska gå loggar jag ut min spotify och loggar ut från min användare.
Nästa gång jag loggar in på spotify saknas alla mina listor, tänkte att det kanske bara var något fel men nejdå! Någon idiot har raderat mina listor! Hur respektlös kan man vara egentligen?! Vem gör så?! Började nästan gråta för all musik jag älskar fanns där och visst det är bara att lägga till alla igen, men på listorna som försvann fanns det säkert över 200 låtar. Kul att lägga till alla för hand igen! Jävla skit!

Och självklart fattar inte min baby att min värld går under så han skrattar lite åt mig och självklart blir jag skitsur på honom. Tills han skickar en spotifylänk till mig, "säkert någon av hans dåliga musik" men nej! Det var min lista med det mesta av all musik. Jag hade sparat den på hans spotify och på något UNDERBART vis så fanns den kvar även när den försvunnit från min spotify. Och gud så glad jag blev! Satt och log i typ en halvtimma och var asglad!
Självklart så är inte all musik tillbaka men en hel del av den!

Så nu lyssnar jag på min spotify och hatar killarna i min skola! Dom som gjorde det är mellan 16-18 år, borde man inte vara LITE mer mogen då? Att radera någons saker är vad p12or gör. Inte myndiga människor!

Fortfarande otroligt irriterad trots att musiken fanns kvar. Dom tyckte säkert att det skulle vara asroligt att göra det, ja jätteroligt för mig!

GAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0