nice work i did

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inget att skriva om. Ska försöka få fram något iaf.
Jag och baby gjorde inte så mycket mer. Vaknade runt halv elva av en skrikande treåring och låg vakna (i addes fall, jag somnade om lite då&då) till ungefär klockan ett då vi drog oss ur sängen och åt lunch. Ungefär vad vi gjorde hela dagen, åt och myste. Vi gjorde även en kladdkaka eftersom vi var sugna på något gott. Och den blev Awesome eftersom jag gjorde det mesta. Älskling fick uppdraget att vispa ihop smeten bara. :)

Måste sova typ nunununu! Har temavecka (historia) hela den här veckan och börjar nio och slutar tio i tre varje dag. Chill liksom.

I nästa inlägg kommer en awesome bra låt ni måste älska!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0