jag har tråkigt

ska gå till tvättstugan efter det här. GILLAR DET INTE! DET ÄR KALLT OCH HALT UTE!

Är du en bra flickvän? Ja, hoppas det iallafall
Hur raggar du? Behöver inte ragga
Vad heter du?
Rebecca
Vad kallas du?
Beccis / Bex
Varför?
beccis är en förkortning av smeknamnet beccisbarn som jag fick i femman, jag var yngst i min klass... bex vet jag inte, det bara blev så :)
Vad har du gjort idag? Skola...
Vad ska du göra idag? Huset ikväll med baby
Vad vill du helst ha nu? Mina rena kläder i mitt rum så jag kan duscha och dra
Var är du nu? Hemma
Saknar du någon just nu? André
Röker du? Nej
När fick du senast en present? Typ runt jul
Vad har du för planer till helgen? Min baby <3
Vilken färg har du på dina underkläder? bra fråga... Blå vit svarta tror jag
Längtar du till nästa födelsedag? Not really, sjutton är en värdelös ålder
Vem pratade du med senast? verbalt? min syster
Vad pratade ni om? kommer inte ihåg
Vad gör du just nu? Har tråkigt
Är du pinsam på fyllan? Närå!
Är du blyg? Ibland
Vilken tid gick du upp idag?
tjugo i åtta
När kräktes du senast? Kommer inte ihåg
Vilken låt lyssnade du på senast? Low . Flo Rida
Har du sovit i din egen säng i natt: Ja
Har någon annan sovit i din säng i natt? Nej
Har du glasögon? Nej men vill skaffa
Bor du i Stockholm, Göteborg eller Malmö: Stockholm (!)
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag: Det kommer senare <3
Är du homosexuell? Ja men min pojkvän är tjej fast utan bröst och med en kuk...
Vad tycker du är äckligt? Killar som luktar illa
Vad såg du senast på tv? One tree hill
Vem fick SMS ifrån senast? Emelie J
Är det lätt att förföra dig?
Ganska
Hur svarar du i telefon?
Aa hallå?
Vad har du för intressen? Vänner och min älskling
Har du DVDspelare? Yes men den används aldrig...
Stora hundar eller chihuahuaer? Stora hundar
Har du ett gott bordskick? Inte hemma men annars ja
Vad är attraktivt?
Min baby!
Vad gör det ondast just nu? axlarna
Kliar det någonstans? nyckelbenet och ryggen
Vilka färger på kläder undviker du? Orange
När skaffade du mobiltelefon? Fick min första i ettan
Vem är den snyggaste du sett idag? Hmm. Min syster?
Vilken smak är det i din mun? Chokladsås!
Vad spanar du in först på en kille/tjej? Kläderna och håret
Använder du tandtråd? Svårt med tandställningen ivägen...
Hur många har du varit olyckligt kär i? En
Vilket år i ditt liv har varit bäst? Vet faktiskt inte, några år sen
Vad köpte du senast? Choklad
Brukar du komma i tid? Så gott det går
Hur känner du dig nu? Otålig!
Vanligaste färgen på dina kläder? Kulöra färger
Kan du laga mat? Jarå :)
Vad pluggar du? Sam-sam
Är du aktiv i skolan? Försöker
Hade du en bra kväll igår? Nej
Har du någonsin haft ett jobb? Har ett just nu
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Beror på hur mycket jag ätit innan

Kommentarer
Postat av: Anton

Det stavas inte kulöra...

Kulörta <------------ ser du t:et, den ska vara mellan r och a i ordet kulörta.

2010-01-29 @ 20:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0