intressant!

Har egentligen inte lust att skriva. Men jag gör det för er!
Vaknade upp halv sju hos baby och så duschade vi och gick och la oss igen för att mysa i typ 50 minuter tills vi var tvungna att gå upp på riktigt. It sucked. Hade fortfarande ont i tänderna så att rosta brödet var inte så smart eftersom kanterna blev hårda och det är mest i framtänderna jag har ont... Anyway, drog till skolan, Svenska, historia, matte sen trippeltimma i samhällskunskap.
Höll på att somna på typ varje lektion, det är inte så bra att sova hos baby på skoldagar för är alltid död men det är värt det ändå. Efter skolan drog jag till Copp för min sista kassaträning som gick pissdåligt. Skrev in fel koder hela tiden, även dom jag kunde utantill. JOBBIGT.
Och kunderna var inte särskilt tålmodiga så när jag fixade mina misstag så stod dom och suckade åt mig, fan vad sur jag blev men får ju inte vara otrevlig mot kunderna! Hatar den regeln redan!
Aja, slutade runt åtta och ringde Angelica för att be henne hämta mig men hon var på träning så...
Fick vänta på bussen i 25 minuter eftersom den var försenad! Sen fick jag vänta 20 min i Norra sköndal också, jag hatar sl!

GRRRRRR!
Men när jag kom hem så fanns det lasagne och vaniljglass och chokladsås till efterrätt så lite bra blev det iaf :)

Imorgon är det sista skoldagen för veckan, slutar tio i två och ska åka hem och tvätta. Hur kul är det? Men sen efter det ska jag nog till baby. behöver något bra bäst som avslutning på dagen. Har träffat min älskling varje dag den här veckan, me like. Sov hos honom måndag-tisdag onsdag-torsdadg och ska sova hos honom hela helgen. AWESOME.

Aja nu orkar jag inte skriva mer, skriver mer imorgon tror jag :)


snow snow go away
come again another year
all the world is waiting for the sun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0