i try to be like grace kelly

Sitter i skolan, har än så länge haft historia och religion. Har lunch nu men väntar på att Jessica, Hampus och Kalle ska komma tillbaka från subway så dom kan äta med mig :)
Jag är starving. Åt ingen frukost imorse så har inte ätit nånting på tolv timmar... Pain.
Och så har jag fortfarande ont i framtänderna, sex tänder jag har ont i, ända fram till "vampyrtänderna" som jag inte har! Jag vill ha!
BTW, min baby har vampyrtänder! Fatta hur mycket jag älskar det! :D

Efter skolan ska jag hem och tvätta alla kläder jag äger typ. Kul! Men jag hittade min bikiniöverdel igår så jag blev asglad men aa, den behöver tvättas :p

Sen ska jag till min baby! ME LIKE!

Har inget mer att skriva, PUSS

Kommentarer
Postat av: Anton/Teddy/Patric inspirerad av Jens.

"Och så har jag fortfarnade ont i framtänderna, sex tänder jag har ont i, ända fram till "vampyrtänderna" som jag inte har! Jag vill ha!" ööööööööööh!? va menar du med din ologiska meningsbildning. Vet Adde om den där "Baby" som du hela tiden pratar om?

2010-01-29 @ 12:08:25
Postat av: bex

hahah :p

man måste lära sig läsa ordentligt :p

nej, "baby" är min hemliga älskare!

2010-01-29 @ 16:48:39
URL: http://bbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0