hatar rubriker

Hemma, hade bara geografiprov i skolan, det blir G hoppas jag. Sen var jag hos tandläkaren och lagade ett trasigt fäste samt satte in ett till med en spiral på...
Självklart så glömde jag "avtalet" till coop. Eftersom jag är under 18 måste jag ha målsmans underskrift för att få jobba där. Så eftersom jag glömde det var det bara att åka hem innan jag skulle till adde. Han slutar två och jag ska möta honom utanför hans skola så jag funderar på att åka nu så han slipper vänta eftersom det är förseningar. Jag gör nog det.
Skriver kanske senare, sover hos älskling ikväll.

Kommentarer
Postat av: Leyla

åh, bara älskar att fixa tandställningen!:D

2010-01-27 @ 14:36:54
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0