Friday i'm in love

Jag spenderar min fredagseftermiddag med att tvätta. KUL! Två fulla ikeapåsar med kläder, gillar det verkligen. Otroligt tråkigt.
Iallafall, ikväll är det Huset som gäller. Spinoff liksom och världens bästa Careface ska spela!
Ska bara vänta på att tvätten ska bli torr, sen ska jag duscha och sen ska jag åka. Halv åtta börjar på det på Musikens Hus i Huddinge.

Blö vad jag hatar att inte ha tvättmaskin hemma, eller aa, en som funkar iaf... It sucks big time.

We wonder if we're waiting here for nothing
'Cause our lips are sewn our ears are filled
With the constant drone of the unfulfilled
But we'll never fall if we stand for something
We stand for something, yeah


Aa det är ungefär vad jag har att säga. Jag saknar min baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0