everything will be just fine

Är hos André nu, duschade nyss och nu väntar jag bara på att livet ska fortsätta. Adde är och kollar på en cross här i sjöängen som han kanske ska köpa, hoppas däremot att han inte köper den för imorgon ska han kolla på en annan som jag tycker är mycket snyggare... Under tiden ska jag äta frukost och chilla lite. Är ensam här hemma hos baby, lite läskigt är det... han bor i en stor villa och jag är rädd för deras understa våning, trots att det är mitt på dagen, haha!

Vi har bara myst och kollat på film på antingen datorn eller i soffan och ätit massa chips och choklad. Igår kväll såg vi på Couples Retreat, och den var så otroligt bra och stället dom var på.... OUUF vad jag vill dit så älskling har sagt att vi ska åka dit i sommar, vi får se va? Paradise on earth...

Aja, i'm starving så nu ska jag gå ner och kolla om jag kan hitta någon i deras två kylskåp...

Skriver kanske senare när jag är hemma, ska även fixa en header snart om jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Johan

du jag håller med, undervåningen är läskig...

säger ett ord...källaren!

2010-01-24 @ 23:58:17
Postat av: bex

i knooow! :o

2010-01-26 @ 14:38:59
URL: http://bbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0