ett till långt inlägg!

Jag vet att jag sa att jag skulle skärpa mig med bloggandet men har inte orkat under dom här tre dagarna...
I fredags träffade jag Leyla igen som bjöd mig på grekiskt i Kista C. Gulle då! Så gick vi runt lite i centrum och kollade i affärer och så, vi hittade assnygga t-shirts! Så mötte vi Michelle som hade varit där och färgat håret. Hon var hungrig så vi följde med henne till Max som nu finns i Kista C!
Satt där ett tag innan vi drog, Michelle drog hem och jag och Leyla fortsatte med gröna linjen.
Hon skulle hem till Simon och jag skulle till André.
Fick även träffa Simon då, han gick på tuben och satte sig med oss, jättegullig kille!

Iaf, gick av i Farsta för att ta bussen till älskling. Självklart så ser jag bussen åka ifrån när jag går av tunnelbanan och får vänta i en halvtimma ute i kylan. PISSED AS HELL!
Tyckte nästan lite synd om min baby då, men bara nästan. Var skitgrinig i typ en timma eller så. Stackars...
Sen myste jag bara hos min baby resten av helgen och på söndagen åkte vi till hans morfar som fyllde år, god mat och jag ägde honom på biljard.
Kändes jävligt bra om jag får säga så!

Vaknade hos honom imorse, halv sju och gick upp och duschade och la oss sen i sängen igen för att mysa lite mer.

Skolan var lite som vanligt, fick däremot en förjävlig huvudvärk sista timmarna som var PAAIN. Inte hjälpte det med att Linus satt bredvid mig och var typ hyperaktiv...

Sen när jag kom hem så ringde min systers chef mig för att kolla om jag kunde komma på jobbintervju på torsdag, awesome!
Min älskade syster övertalade sin chef att ha en intervju med mig för jag vill verkligen ha jobb. OCH PÅ TORSDAG SMÄLLER DET!
Jobbigt bara att jag att blir så nervös hela tiden, och får ibland svettiga händer för det, jätteäckligt! Men det går säkert bra!

Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy och äta upp mina maryland kakor jag köpte idag, har varit kaksugen heeeeela helgen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Leyla

Askul och träffas, fast att du var så seg på att äta haha! :)

Min tur att träffa Adde nu!:D



ååååh, varför sa du kakor för? FUCK U :(

2010-01-19 @ 08:45:09
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0