ett redigt inlägg

Nämen tjenare!

Nej men ska börja blogga mer nu, saknar min blogg lite. Känns bara som att det kommer bli så enformigt.
"Hej idag har jag varit i skolan och sen åkte jag hem till min baby och myste och sen åkte jag hem." Så kommer det typ vara varannan dag eller nåt, känns lite tråkigt men ska försöka undvika att bara prata om min underbara pojkvän så mycket, trots att han är söt. :)

Men iallafall så vaknade jag upp hos älskling - åkte till honom igår efter skolan och sov där - och ville verkligen inte gå ur varma sköna mysiga sängen för att gå till skolan. Men måste man så måste man. I skolan väntade sämsta schemat. Svenska, historia, matte, LUNCH! historia, svenska och till sist samhälle. Sämst eller vadå?
Jag hatar mitt schema nu!

Efter skolan åkte jag in till stan för att möta upp Leyla och umgås lite. Men fick vänta i 25 minuter eftersom HAHAHA hennes jeansleggings hade spruckit i röven. Förlåt lells, det är synd om dig men lite kul var det! Så hon hade varit hos sin pojkvän och försökt laga det innan hon skulle träffa mig, därför jag fick vänta. Inte för att det gjorde något men ändå :) Vi gick till donken och åt cheeseburgare och i mitt fall en äppelpaj. Fan vad jag är tjock!

Imorgon ska jag först till skolan och ha fyra lektioner, kommer sluta runt tio i två. NAJS.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Leyla

HAHAHA! Tur att jag inte har hårig rumpa xD

och JAAA du bloggar!!!:D:D:D och förlåt igen! Men middag imorgon klirrar leyla som plåster på såren! ÄLSKAR DIG:D

2010-01-14 @ 21:48:56
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0