down down

Är hos min baby nu. Vi har inte gjort så mycket, kollat lite på simpsons och myst och så. Nämnde jag att jag läste en awesome bra bok? Annars säger jag det nu. Självklart handlar den om vampyrer. Vampire academy heter serien med böckerna, funderar på att leta upp den andra boken som finns ute, den tredje kommer ut nu i mars. ME LIKE!
Sov lite gjorde jag också, var så jävla trött så jag sov i typ två timmar och så väckte älskling mig när det var dags för middag. Fixade ju tandställningen också så ont i tänderna har jag också. ONT! Kunde knappt tugga utan att dö av smärta. Menmenmen.
Just nu är andré i centrum för att köpa B&J, heheh :D
Sen ska vi se på en film, Fired Up. Två fotbollsspelare (amerikansk fotboll) som är väldigt populära bestämmer sig för att åka till Cheer Camp för alla brudarna.
Gissa varför jag ville se den?

Imorgon är det sista kassaträningen på coop som gäller, sen är det jobbajobbajobba som gäller. Vilket leder till pengar. Me like.

Skriver kanske mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0