if you fall i fall harder

Förlåt! Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men har inte haft mycket att skriva! Jag ska försöka bättra mig!

Sitter på jobbet just nu iaf, slutade för typ 40 minuter sen men bussen till huddinge går inte förrän halv för min älskling är seg :p
Vi ska äta något innan vi drar till Huset och ser på Spinrock finalen! Det kommer bli en kväll med musik jag antagligen inte gillar men med människor jag gillar och det är awesome!
Har ätit fyra munkar och två billys idag och vi kommer antagligen käka på donken. Hello fatass!
Som det ser ut nu så ska jag inte jobba igen förrän på lördag, 14-22:15 så det är härligt. Men kommer antagligen bli uppringd av någon chef "kan du jobba ikväll/imorgon?" "jaaaa, om jag måste..." "jättebra! då syns vi!" "aaaaah..... hejdå"   *FAAN! HELVETE! SKIT!*
typ...
ska geeka lite facebook eller något nu, har absolut inget att göra. Det suuuuuuuuger!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0